Vārkavas novada informatīvais portāls
Vārda dienas 25.07.2016 14:51
Jēkabs, Žaklīna
Dienas teikums

Gudrība ir pieredzes meita. /Leonardo da Vinči/

Vārkavas novada pašvaldības paziņojums par autoceļu slēgšanu

Pamatojoties uz likumu „Par autoceļiem” 5. panta otro daļu, kas nosaka, ka autoceļu lietošanu uz laiku var aizliegt vai ierobežot nelabvēlīgu ceļa vai klimatisko apstākļu dēļ, Ceļu satiksmes likuma 8.panta pirmo daļu, kas nosaka, ka ceļa pārvaldītājs satiksmi uz laiku var ierobežot vai aizliegt, ja radušies nelabvēlīgi ceļa, klimatiskie vai citi apstākļi (paredzētas sporta sacensības, publiski pasākumi u.tml.), kas apdraud satiksmes drošību, un 1998.gada 15.decembra Ministru kabineta noteikumu Nr.456 „Noteikumi par autoceļu valsts aizsardzību un kārtību, kādā ieviešami transportlīdzekļu satiksmes aizliegumi un ierobežojumi” 4.2., 5.apakšpunktu, Vārkavas novada pašvaldība paziņo, ka no 2013.gada 20. marta līdz 2013.gada 1. maijam slēdz kustību transportam ar kopējo masu lielāku par 7,0 t (septiņām tonnām) uz Vārkavas novada pašvaldības autoceļiem (autoceļu saraksts). Kontakttālr.29446486.

Vārkavas novada pašvaldība aicina mežu izstrādātājus, zemniekus, citus kravu pārvadātājus plānot kravu izvešanu, ņemot vērā minētos ierobežojumus!

« Atgriezties pie rakstiem



Pēdējo reizi izmaiņas veiktas: 15.07.2016 15:09:15

Vārkavas novada pašvaldības dome
Izstrādāts SIA "DATATEKS", 2010
wheat

Kontaktinformācija
Tālrunis: 65329632, 28239646
E-pasts: dome@varkava.lv
Atbildīgā par mājas lapas saturu: Maija Praņevska
Tālrunis: 20385972

Veselā miesā vesels gars


Vitamīnus varam meklēt ne tikai aptiekā, bet arī dārzā un ogu krūmos. Dārzeņi, augļi un ogas ne tikai lieliski garšo, bet arī stiprina imunitāti, palīdz saglabāt veselīgu ķermeņa svaru, samazina vēža attīstības risku, uzlabo redzi, palīdz regulēt asinsspiedienu un uzlabo ķermeņa vispārējo veselības stāvokli.

Bumbieri satur dzelzi un varu. Āboli – cinku, dzelzi un kāliju. Jāņogas ir bagātas ar kalciju. Upenes ar cinku, dzelzi, kāliju, varu un C vitamīnu. Zemenes ir labs dzelzs, vara un C vitamīna avots. Avenes – magnija un dzelzs avots. Ķirbji satur fosforu, A un K vitamīnus. Bietes – cinku, dzelzi, kāliju un folskābi. Burkāni ir bagāti ar A vitamīnu un folskābi. Ķiploki ar fosforu, jodu un varu. Pākšaugi ir labs magnija, kalcija, cinka, dzelzs, fosfora, kālija, vitamīnu B2, B6 un E avots. Zaļumi satur magniju, kalciju, dzelzi, fosforu, kāliju, jodu un vitamīnus A, B2, D, K un E.

Vismaz vienai trešdaļai no dienā apēstā uztura daudzuma jābūt augļiem, dārzeņiem un ogām. Vismaz puse no dienā apēstajiem augļiem, dārzeņiem un ogām jāuzņem svaigā veidā.

Tavs dārzs ir vitamīnu un minerālvielu pilns. Būsim veseli!

Informācija no Slimību profilakses un kontroles centra bukleta.

Jūsu jautājums / ieteikums domei
Aptauja

Neviena aptauja nav aktīva.


Aptauju arhīvs »