Vārkavas novada informatīvais portāls
Vārda dienas 26.07.2016 20:51
Anna, Ance, Annija
Dienas teikums

Kurš neiet uz priekšu, tas iet atpakaļ - stāvēšana uz vietas nav iespējama. /V.Beļinskis/

Aicinām piedalīties piektajā Stipro skrējienā!

2013. gadā 4. maijā norisināsies jau piektais Stipro skrējiens - sportisks izaicinājums un pasākums, kur var iemācīties pārvarēt sevi, izbaudīt kopības sajūtu trasē un godīgā cīņā pārspēt visus pārējos, arī konkurentus. Neierasts veids, kā visiem kopā atzīmēt Latvijas Neatkarības atjaunošanas gadadienu.

Šogad trases garums plānots 7 – 8 kilometri un tās konfigurācija tiks krasi mainīta. Paredzēts veidot izteiktu reljefu, kuru papildinās 33 gan dabīgi, gan mākslīgi veidoti šķēršļi. Pavisam citādāka būs laika kontroles sistēma.

Kā jau katru gadu, apbalvos stiprāko pašvaldību komandu Latvijā un tiks piešķirtas arī speciālbalvas.

Ikviens, kurš sekmīgi būs veicis trasi, saņems piemiņas suvenīru par piedalīšanos Stipro skrējienā. Šogad apbalvos košāko komandu, cienījamāko dalībnieku, skrējēju ar labāko tērpu, labāko frizūru u.c

Sīkāka informācija par pieteikšanos jaunajā mājas lapā www.stiproskrejiens.lv.

Tiekamies 4. maijā kinopilsētā Cinevilla, kur pulcējas Latvijas stiprākie ļaudis!

Par stipru Latviju!

Neliels video ieskats:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=coGK5YYD6p8


« Atgriezties pie rakstiem



Pēdējo reizi izmaiņas veiktas: 26.07.2016 11:20:09

Vārkavas novada pašvaldības dome
Izstrādāts SIA "DATATEKS", 2010
wheat

Kontaktinformācija
Tālrunis: 65329632, 28239646
E-pasts: dome@varkava.lv
Atbildīgā par mājas lapas saturu: Maija Praņevska
Tālrunis: 20385972

Veselā miesā vesels gars


Vitamīnus varam meklēt ne tikai aptiekā, bet arī dārzā un ogu krūmos. Dārzeņi, augļi un ogas ne tikai lieliski garšo, bet arī stiprina imunitāti, palīdz saglabāt veselīgu ķermeņa svaru, samazina vēža attīstības risku, uzlabo redzi, palīdz regulēt asinsspiedienu un uzlabo ķermeņa vispārējo veselības stāvokli.

Bumbieri satur dzelzi un varu. Āboli – cinku, dzelzi un kāliju. Jāņogas ir bagātas ar kalciju. Upenes ar cinku, dzelzi, kāliju, varu un C vitamīnu. Zemenes ir labs dzelzs, vara un C vitamīna avots. Avenes – magnija un dzelzs avots. Ķirbji satur fosforu, A un K vitamīnus. Bietes – cinku, dzelzi, kāliju un folskābi. Burkāni ir bagāti ar A vitamīnu un folskābi. Ķiploki ar fosforu, jodu un varu. Pākšaugi ir labs magnija, kalcija, cinka, dzelzs, fosfora, kālija, vitamīnu B2, B6 un E avots. Zaļumi satur magniju, kalciju, dzelzi, fosforu, kāliju, jodu un vitamīnus A, B2, D, K un E.

Vismaz vienai trešdaļai no dienā apēstā uztura daudzuma jābūt augļiem, dārzeņiem un ogām. Vismaz puse no dienā apēstajiem augļiem, dārzeņiem un ogām jāuzņem svaigā veidā.

Tavs dārzs ir vitamīnu un minerālvielu pilns. Būsim veseli!

Informācija no Slimību profilakses un kontroles centra bukleta.

Jūsu jautājums / ieteikums domei
Aptauja

Neviena aptauja nav aktīva.


Aptauju arhīvs »