Kā jau iepriekš tika informēts, turpmāk Vārkavas novada pašvaldībā sadzīves atkritumus savāks un izvedīs SIA „Preiļu saimnieks”. No š.g. 4.janvāra novada iedzīvotāji var slēgt līgumus ar šo uzņēmumu: juridiskajām personām līgumi jādodas slēgt uz SIA „Preiļu saimnieks” biroju Preiļos, Liepu ielā 2 (tālr. 65381152).
Ar privātpersonu līgumu slēgšanu Vārkavas novada pašvaldībā nodarbojas vides inženiere Lilita Gavare ik darba dienu Skolas ielā 5, Vecvārkavā, 2.stāvā (tālr.27089606 vai 29328742), kā arī nākamnedēļ šī atbildīgā darbiniece dosies uz novada lielākajām apdzīvotajām vietām, par ko iedzīvotāji tiks informēti atsevišķi. Līgumi jānoslēdz līdz š.g. 31.janvārim. Privātpersonām tiek piedāvāti 4 veidu līgumi:
jauna konteinera (0,24 m³) iegāde (Ls 27˟) un atkritumu izvešana Ls 2,88/mēn.;
jauna konteinera (0,24 m³) noma (Ls 3,33/mēn.) un atkritumu izvešana Ls 2,88/mēn.;
veco (pašreizējo) konteineru (0,24 m³) iegāde (Ls 12,10) un atkritumu izvešana Ls 2,88/mēn.;
veco (pašreizējo) konteineru (0,24 m³) noma (Ls 0,48/mēn.) un atkritumu izvešana Ls 2,88/mēn.
(˟Visas cenas norādītas ar PVN.) Iedzīvotāji, kuriem pašreiz konteineri ir lielāki par 0,24 m³, jāgriežas SIA „Preiļu saimnieks” birojā.
Jūs varat izvēlēties, kurš līgums Jums ir vispiemērotākais, līguma noslēgšanas brīdī Jums nepieciešams personas apliecinošs dokuments.Sadzīves atkritumu izvešana notiks vienreiz mēnesī, mēneša 3.vai 4.ceturtdienā (izvešanas grafiks tiks pievienots līgumam). Rēķinu klienti varēs saņemt e-pastā, par šo iespēju ir jāraksta iesniegums SIA „Preiļu saimnieks” namu pārvaldē Preiļos, N.Rancāna ielā 3a (darba laiks p.,o.,t.,c.,p. no plkst.8.30 – 17.30, pusdienu pārtraukums no 13.00 – 14.00). (Apsveriet, vai Jums būs nepieciešams šis elektroniskais rēķins, ja līgumā jau būs norādīta precīza maksājuma summa.) Arī samaksāt par atkritumu izvešanu varēs vai nu pie Lilitas Gavares, vai internetbankā, bankā (rekvizīti būs norādīti līgumā), vai šajā augstāk minētajā namu pārvaldē. Līgumi tiek slēgti līdz 2015.gada 31.decembrim.